HERRYS magazín o realitách

Najčítanejšie články
V realitách sa cíti ako ryba vo vode. Z makléra sa za krátky čas vypracoval na šéfa predajného oddelenia. Dnes riadi tri pobočky a tím pätnástich maklérov. V dnešnom rozhovore vám Martin Marsina...
Počas slávnostného odovzdávania prestížnych ocenení CIJ Awards Slovakia 2016, ktoré sa konalo 1.12.2016 v  bratislavskom hoteli Grand Hotel River Park  získala spoločnosť HERRYS  už po piatykrát...
Marianna je súčasťou úspešného príbehu realitnej kancelárie HERRYS takmer od začiatku. Dnes vedie tím predajcov developerských projektov a pomáha naštartovať kariéru svojim novým kolegom. A práce...
Magazin

Marketing HERRYS od apríla 2021 posilnila Diana Garbierová

Od apríla 2021 posilnila marketingové oddelenie realitnej kancelárie HERRYS Diana Garbierová.

Na pozícii Strategic Communication Specialist sa bude venovať príprave stratégie a plánovaniu externej komunikácie pre HERRYS a jeho projekty, v súlade s aktuálnymi témami a novými trendami na realitnom trhu.

Diana Garbierová: „Témy bývania, mestského života a  progresu Bratislavy ma bavia, preto som prijala túto inšpiratívnu pracovnú ponuku. HERRYS je známy svojím profesionálnym tímom, poskytuje odborné poradenstvo a stojí v prvej línii ako podpora pre developerov v otázkach využitia potenciálu mesta pre bývanie. Je to pre mňa výzva byť súčasťou, keď vznikajú nové moderné budovy, parky alebo aj celé mestské zóny. Teším sa, že budeme spolu s ľuďmi z HERRYS písať nové príbehy o živote a bývaní v Bratislave.“

Katarína Žoldák Kupcová, HERRYS Partner: „Bratislava sa mení na metropolu, rozrastá sa a menia sa aj predstavy ľudí o bývaní. Každý projekt v portfóliu HERRYS je unikátny, či už je to Metropolis, Nový Ružinov, či Pod Vinicou, každý z nich má svoju vlastnú identitu. Chceme im poskytovať ešte väčšiu komunikačnú podporu a atraktívnejšiu prezentáciu, zameranú na konkrétne cieľové skupiny. Vďaka interným inovatívnym systémom, ktoré sme vyvinuli pre analýzu a spracovanie dát z trhu, chceme byť poskytovateľom aktuálnych informácií o vývoji na sekundárnom rezidenčnom trhu. Aby klientov zaujali, musia mať správnu formu a štýl. Verím, že Diana, so svojimi skúsenosťami a nápadmi bude prínosom pre HERRYS a naše projekty.“

Diana prišla do HERRYS z komunikačnej agentúry a3boot, kde pôsobila ako Strategic Partner. Najnovším projektom, na ktorom v agentúre a3boot participovala, bola príprava stratégie a naštartovanie projektu komunikácie zavedenia nového Zálohového systému v podmienkach SR pre Správcu zálohového systému, neziskovú organizáciu, poverenú zavedením zálohovania jednorazových PET fliaš a plechoviek v SR k 1.1.2022.

Jednou z najvýznamnejších Dianiných pracovných skúseností bolo obdobie prechodu na novú euromenu, kedy pôsobila v NBS na pozícii Expert komunikácie, na realizácii informačnej kampane pre zavedenie eura na Slovensku. 

Skúsenosti s public relations a s tvorbou reklamným kampaní nadobudla počas pôsobenia v PR agentúre Media IN, na pozícii Managing Partner bola zodpovedná za vedenie projektového tímu, new business, v Soria&Grey na pozícii Strategic Planner a PR špecialista a ako Account Manager v PR agentúre Orloff (bývalý člen skupiny Wiktor Leo Burnett). 

 

„Slečna Michalová bola extrémne nápomocná s rýchlou komunikáciou, ochotná odpovedať a pracovať cez víkendy, veľmi priateľská. Svojim postojom ku klientom určite posúva Vašu agentúru k najlepším na celom Slovensku. Ďakujem jej veľmi pekne!“

Monika Predajnianska

Viac referencií