18. marec 2024

Superbrands ocenili druhýkrát po sebe realitnú kanceláriu Herrys

Autor Herrys
Superbrands ocenili druhýkrát po sebe realitnú kanceláriu Herrys

Realitná kancelária Herrys je opäť medzi prestížnymi Superbrands. Výsadu používať pečať kvality získala už druhý rok po sebe.

O udelení pečate kvality Superbrands rozhodujú slovenskí spotrebitelia a porota Brand Council zložená z odborníkov v oblasti biznisu, brandingu a marketingu. Spoločnosti sa do výberu Superbrands nenominujú a nie je možné sa doň prihlásiť. Značky sú hodnotené v piatich oblastich – znalosť značky, prestíž, udržateľnosť, inovácie a budovanie brandu. Herrys získal toto prestížne ocenenie po druhýkrát. 

„Opätovné získanie ceny Superbrands berieme ako potvrdenie a ohodnotenie kvality služieb, ktoré našim klientom poskytujeme a zároveň vnímanie imidžu spoločnosti odbornou verejnosťou. Realitný biznis je o reputácii a sme pyšní na to, že za 13 rokov nášho pôsobenia na trhu, sme si vybudovali povesť spoľahlivého partnera, ktorý vás znaviguje vo svete realít,“ priblížil Filip Žoldák, spolumajiteľ RK Herrys.

Dôležitým kritériom pre hodnotenie Superbrands sú aj obchodné výsledky, ktoré takisto hovorili v prospech Herrysu, napriek výkyvom na trhu s nehnuteľnosťami. Rok 2024 odštartovali v Herryse raketovým nárastom dopytov od klientov, ktoré stúpli o 30 % v porovnaní s posledným štvrťrokom uplynulého roka. V Herryse realizovali v januári aj vyšší počet transakcií až o štvrtinu v porovnaní s rovnakým obdobím v minulom roku. Z pohľadu nových rezervácií išlo dokonca o najsilnejší mesiac od decembra 2021. 

Už 13 rokov sa rodinná realitná kancelária Herrys venuje poskytovaniu komplexných služieb v oblasti rezidenčných nehnuteľností od poradenstva developerom cez predaj a prenájom až po rent manažment, čo je služba komplexnej starostlivosti o prenajímanú nehnuteľnosť, vrátane obchodnej a právnej asistencie, ktorej kľúčovou výhodou je kontinuálna obsadenosť bytu. 

„Za pozitívnym vnímaním realitnej kancelárie Herrys nielen odbornou verejnosťou, ale aj klientami, stojí komplexnosť služieb, ktoré poskytujeme. Za svoje pôsobenie sme našli bývanie viac ako 15 000 klientom a aby sme to dokázali, museli sme sa stať odborníkmi nielen na nehnuteľnosti, ale aj na development, právo, marketing, dátovú analytiku a najmä people manažment. Naši klienti a naši zamestnanci sú pre nás rovnako dôležití a táto pečať kvality patrí aj im,“ dodal Filip Žoldák. 

Medzinárodný program Superbrands 

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.