Pre developerov

 

Máme skúsenosti a máme prehľad. Keďže prostredníctvom našej spoločnosti sa realizuje významný podiel predaja nehnuteľností v Bratislave, máme tie najpresnejšie informácie a rozsiahle skúsenosti s predajom developerských projektov.

Dlhoročná špecializácia na analyzovanie trhu s novostavbami, profesionálne zvládnuté poradenstvo v oblasti prieskumu a adekvátne definovanie dopytu nám umožňuje nastaviť stratégiu budúcich projektov. V zmysle racionálneho zadefinovania optimálnych výmer bytových jednotiek, skladby bytov v rámci projektu, ako aj ich cenotvorby v spoločnosti HERRYS vytvárame overené zdroje informácií pre developerov. V nadväznosti na dôkladné nastavenie projektu a na základe našich dlhoročných skúseností poskytujeme služby v oblasti projektového manažmentu predaja a marketingovej komunikácie projektov. 

Spolupráca predstavuje:

  • Štandardné riešenie pre developerov
  • Lepšiu voľbu ako vlastný predaj – pri rovnakých alebo menších nákladoch
  • Efektívny predaj – optimálna rýchlosť za primerané ceny
  • Komplexný marketing – nie len reklama
  • Analýzy trhu a dopytu
  • Real-time analýza odozvy marketingových nástrojov – Google, inzercia realitné portály a OOh kampane, sociálne siete
  • Efektívne riešenie nákladov na reklamu
  • Analýzy cieľových skupín
  • Analýzy klientov a ich správania vyplývajúce z údajov (CRM)

Konkurenčné výhody

  • Oslovenie a kumulácia väčšieho množstva klientov/dopytu vďaka rozsiahlej ponuke
  • Šetrenie nákladov na komunikáciu a reklamu
  • Prehľad o trhu – nie len z projektov predávaných HERRYSom
  • Predajcovia špecializovaní na predaj novostavieb, či už z papiera alebo dokončených
  • Obchodne a komunikačne zruční predajcovia
  • Skúsený projektový manažér
  • Vysoká efektivita predaja
  • Real-time reakcie na výstup z reklamy a priamej väzby od klientov – okamžitá reakcia kampaní na potreby predaja
  • Presná evidencia a vyhodnocovanie
  • Aktívna rozsiahla databáza klientov – viac ako 8.000 aktívnych kontaktov

S developermi vieme spolupracovať od fázy obstarania pozemku. Naše služby zahŕňajú:

Konzultácie a poradenstvo

V prípravnej fáze projektu:

  • odporúčania k využitiu pozemku v zmysle funkčnej náplne,
  • odporúčania k pozicioningu projektu porovnanie s potenciálnymi konkurenčnými projektmi,
  • odporúčania k skladbe bytov,
  • odporúčania k výmerám bytov,
  • odporúčania k dispozičným riešeniam bytov,
  • odporúčania k štandardnému vybaveniu bytov,
  • odporúčania k cenotvorbe a vytvorenie cenníka,
  • odporúčania a nastavenie reklamnej kampane a potrebných marketingových nástrojov,
  • odporúčania k legálnej štruktúre a obsahu predajných dokumentov a zmlúv,
  • odporúčanie a zabezpečenia nastavenia financovania projektov v hypotekárnych bankách.

V predpredajnej a predajnej fáze projektu:

  • zabezpečenie reklamy a inzercie,
  • prezentácia predajných a marketingových materiálov,
  • prezentácia technickej dokumentácie,
  • prezentácia a vysvetlenie zmluvných dokumentov,
  • zabezpečenie podpisov zmluvných dokumentov,
  • administrácia zmluvných dokumentov,
  • pravidelný reporting – predaj aj marketing,
  • spätná väzba od klientov stretávanie sa so záujemcami o kúpu,
  • obhliadky nehnuteľností,
  • prezentácia, a výklad k financovaniu nového bývania.
     

Stav predaja projektov k 28.2.2018:

Predaj & marketing

V HERRYSe sme spojili predaj a marketing do jedného balíka, aby sme zabezpečili čo najlepšie výsledky v čo najkratšom čase a boli čo najviac efektívny. Okrem predaja pre projekty zabezpečujeme i nasledovné marketingové služby:

  • Branding a pozicioning projektu
  • Vizuálna identita a kreatívna idea
  • Marketingová stratégia, plán a jeho napĺňanie
  • Kompletné grafické a obsahové spracovanie
  • Copywriting
  • Web stránka projektu (kompletné riešenie na kľúč)
  • Outdoor & Print
  • Public relations & sociálne siete
  • Eventy (napr. Deň otvorených dverí, Otvorenie vzorového bytu)
  • Prezentácia projektu na realitných portáloch a denná starostlivosť o inzerciu


Najväčšie výhody predaj & marketing stratégie HERRYS sú:

  • Optimalizácia marketingových nákladov (real spending)
  • Flexibilná marketingová kampaň
  • Denná aktívna spolupráca marketingového a predajného tímu
  • Rýchla reakcia na situáciu na trhu
  • Podrobný prieskum trhu novostavieb v Bratislave a z neho vyplývajúce reálne nastavenia projektu
  • Aktívna práca s databázou klientov HERRYS (viac ako 10.000 kontaktov) 

 

Nie je umenie začať projekt predávať. Skutočné umenie je ho i úspešne vypredať. Sme hrdí, že sme sa stali výhradným predajcom týchto úspešných developerských projektov:

 

 
 
 

Super ľudia, milý prístup, pohotovosť – profesionalita.

Ing. Michal Antoľák