Vyhľadávanie
Nové hľadanie

HERRYS CHCE OVPLYVNIŤ BUDÚCE TRENDY VÝSTAVBY NOVOSTAVIEB

Bratislava, 26. novembra 2012 (www.mediahit.sk) – Spoločnosť HERRYS v týchto dňoch spúšťa špeciálny prieskum, týkajúci sa nového bývania a nových bytov. Cieľom prieskumu je ovplyvniť budúce trendy výstavby novostavieb. Svoju požiadavku na nové bývanie môžu v novom prieskume vyjadriť všetci potenciálni kupujúci či ľudia, ktorí si hľadajú bývanie. Prieskum má ambíciu priniesť výsledok v podobe bývania takmer šitého na mieru každému kupujúcemu.

Súčasný trh nového bývania v Bratislave má niekoľko prívlastkov. Od drahý, cez neprimeraný až po nevyhovujúci alebo limitovaný. Tento stav vyplýva z toho, že aj napriek tomu, že na trhu je viac ako 2500 dokončených nepredaných bytov, veľa kupujúcich, resp. hľadajúcich nevie nájsť bývanie, ktoré by spĺňalo ich požiadavky z hľadiska ceny, výmery, dispozičného riešenia či štandardného vybavenia. Dôvodom je subjektívny prístup developerov, ktorí projekty navrhovali a stavali podľa svojho úsudku či názoru bez toho, aby sa spýtali svojich budúcich klientov. Keďže názor trhu je veľmi cenný, spoločnosť HERRYS sa rozhodla umožniť každému účastníkovi prieskumu zaradiť sa do zlosovania o tisícové ceny. Zúčastniť prieskumu sa môže každý, kto má záujem zmeniť to, čo zatiaľmenia iba silní developeri podľa seba. „Spokojnosť našich klientov je pre nás prvoradá. Sú to práve klienti, ktorí nám môžu najlepšie ukázať, čo im na trhu chýba a kde vidia biele miesta na poli rezidenčných nehnuteľností. Preto veľmi radi oceníme akýkoľvek podnet, ktorý pomôže vzájomne obom stranám,“ uvádza v tejto súvislosti partner spoločnosti HERRYS Filip Žoldák.

Prieskum nového bývania potrvá do 28. februára 2013. Zapojiť sa do prieskumu je možné na webovej adrese http://scr.sk/herrys/.

So spoločnosťou HERRYS spolupracujeme od roku 2011. Už po úvodných stretnutiach sme vedeli, že našim partnerom sa stala veľmi ústretová a proaktívna spoločnosť, ktorá vie vždy poskytnúť aktuálny stav na trhu s adekvátnymi odporúčaniami na zlepšenia predajných nástrojov. Vo veľmi krátkom horizonte sa ukázala ich predajná dravosť a na základe ich úspešných výsledkov spoločnosť HERRYS vyhrala aj našu vnútropodnikovú súťaž Najlepšieho predajcu za rok 2011. Ich predajné aktivity nám potvrdili, že vzájomná spolupráca nám prináša kvalitné zastupovanie pri predaji našich projektov.

Anita Štefány, sales and marketing manager GTC Real Estate
Chcem predať
svoju nehnuteľnosť
Chcem
kúpiť nehnuteľnosť